Need you now - Lady antebellum

Heey

Var ett tag sen jag skrev nu, har bara inte orka som vanligt:P

har inte hänt så mkt dom senaste dagarna heller.
Märkte igår torsdag att jag har börjat glömma bort vad det är för dag :S
Var säker på att det var onsdag.. Kanske har jag varit hemma för mycke??

juste, jag håller på att sluta dricka läsk :D Har varit utan sen tis!
Kanske är det för att jag inte har nå pengar, men jag slutar iaf :P haha
lär väl hålla upp tills jag får pengar ;D haha
Va skit trött och seg tills igår, har bara sovit och varit slö som en gris, är ju van att få socker i kroppen :P
Idag är jag piggare, men känner endå att jag skulle kunna lägga mig i sängen:P

Skulle ju börja träna, men har inte orkat det heller, orkar knapt lyfta samma tyngder som förut :/
Kanske därför jag inte tränar då, men det är ju dumt av mig ju... aja, ska försöka komma igång med det!

I början av Juli kommer min älskling hit :D fatta vad jag längtar!! Saknar henne som fan!



Bye suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback