Un-break my heart - Toni braxton

Heey

Soligt värre idag, har dock inte solat, jobbigt att ligga still ju när det finns saker som ska göras =)
Ist har jag städat å donat här hemma =)
Efter det lånade jag grannens amstaffvalp Rocky på 6 mån =)
Jag och Milly skulle endå ut, så varför inte ta med en hundkompis :P
Nu ligger båda utslagna på golvet, va bort till hermans och släpte dom, på hemvägen badade dom i bäcken =)

Saknar att ha två hundar ibland, men det blir så jobbigt med två stora när man är själv, så ist kan jag låna grannens=)
Så jävla roligt att träna valpar, Rocky är lite tjurig i träningen, men det är jag också, så det jämnar ut sig bra =)

Den 2 juli kommer min älskling :D:D:D:D fan vad jag längtar!!
Nästan overkligt att hon ska komma, hur kommer jag reagera när jag ser min älskling, kommer bli helt tiokig när jag ser hon, ska pussa sönder hon :D Min vackraste Lina<3

Fick ett blommogram i måndags, det var Lina som hade skickat tre rosor :D
Blev så jävla glad, ingen har nånsin gjort nått sånt för mig! :D
På kortet stod det : Jag älskar dig mvh din Lina  :D
Jag ringde upp hon såklart, men var helt stum i början, ville säga så mycket, vad jag kände och sånt, men tror inte jag fick nått av det sagt:P Klart jag sa tack och sånt, men det var så mycke mer jag ville säga till hon.
Hon fick mig att känna mig så spec, jag var helt skakis för att jag var så glad!
fan vad jag älskar dig hjärtat! <3

Nu ska jag chilla lite, kanske blir att jag solar lite också :P


Bye suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback