Fucking fitt skit

Är så jävla less nu!

Brorsan skulle beställa en resa till mig till skåne förut, men när han skulle beställa den var den fullbokad!
Hela torsdagen är också fullbokad!
På fredag finns det en kvar som går att boka, han ska boka den imorgon bitti.
Med min stora otur kommer den vara fullbokad då.
Känner att mina nerver är inte gjord för sånt här.

Känner mig besviken på mig själv även fast det inte är mitt fel.
Känner mig så otroligt dum att jag fått Lina att tro att jag kommer vara hos henne på torsdag när jag nu inte kommer det.
Jag vill verkligen vara där, jag hoppas hon förstår det.
jag ska komma så fort som möjligt älskling, jag lovar<3
Jag saknar dig så otroligt mycket!

Det är bara att hoppas att jag har lite tur imorgon, har jag inte det vet jag inte vad jag gör.
Då går jag fan ner till Skåne, jag vill inte vänta längre, jag vill till Lina!

Nu ska jag gå ut med Milly, sen försöka sova om jag kan.

Jag skriver imorgon igen...

btw, läste på swedavia.se att flyg från sundsvall och sånt börjat gått, men stockholm och malmö sånna stora flygplattser är stängda.
dom flygen kanske börjar gå på tors...
Jag ska inte börja tänka att dom kommer att gå, för jag vet själv att dom inte kommer att gå.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback