Kärlek

Hey!

på fredag ska jag till skåne till Lina :D
Har längtat efter denna fredag hur länge som helst!!

Ska berätta hur allt började :P


Jag blev medlem på en lesbisk hemsida.
Efter jag varit medlem där i kanske ett dygn så får jag ett mail på den sidan.
Det var Lina som skrev till mig.
Vi skrev till varadra några gånger där tills jag frågade om hon kunde adda mig på msn=)
Detta var en torsdag hon addade mig, Hela kvällen satt vi och surrade på msn.
Jag kände när jag snacka med henne på msn att hon var inte som alla andra, utan nått spec.
Hela fredagen satt jag inne på msn och väntade på att hon skulle logga in, men det gjorde hon inte.
På lördagen loggade hon in på msn, vi satt och pratade i flera timmar, jag frågade om hennes nr och fick det och hon fick mitt.
På den vägen började allt.
Vi började smsa varandra och snacka på mob.
Kände att jag började bli kär i någon jag inte ens hade träffat, hon var helt underbar!
Efter att vi hade känt avrandra genom dator och tele i två veckor så bestämde jag mig för att åka ner till henne.
Jag är väldigt blyg vid såna hära saker och kunde själv inte förstå hur jag vågade åka 120 mil för någon jag träffat genom internett.
Men allt kändes så rätt, jag var inte ett dugg nervös.
När jag var nere i Ystad så fick jag vänta på henne tills hon mötte upp mig i stan.
Jag vågade först inte kolla på hon, så jag små kollade på hon :P
Hon var mycke vackrare än vad jag trott, hon var det vackraste jag någonsin sett.
Hennes leende och ögon fick mig att smälta.
Det var kärlek. Hon var den, asså "den"
Viste det när jag såg hon.
Jag var hos Lina i elva underbara dagar.


Nu ska jag ner dit igen, och jag riktigt längtar!

Jag älskar dig hjärtat<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Naw :D Jag längtar med som fan, är inte klokt egentligen ;O Du är så jävla vacker, underbar, söt, snygg, smexig ;) Du gör mig så lycklig, och jag är trygg i din famn. Vill vakna med dig varje morgon och få pussa dig hejdå. Snart baby! :D Älskar dig <3

2010-04-21 @ 14:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback