Kom på de

Hey!

Tror att nu när jag börjar blogga igen så kommer jag nog skriva ner tankar och sånt skit, för det händer inte så mycket på dagarna som är värda att nämna i bloggen, men händer det nått så skriver jag ju såklart det här=)

Känner att jag vill skriva ner en massa funderingar jag har, men vill endå inte , för jag vill inte att alla ska läsa typ..
Vill inte skriva på word eller så heller, jag fattar inte varför jag vill skriva så att folk ser även fast jag inte vill typ :S
Men aja....

Såg på andra avenyn här om dagen.
Känner mig som han som är så snäll, som av misstag sköt sig själv på slutet där.
typ det kändes när jag såg hur tjejer betett sig mot han, och hur hon som han friat till va en fitta hon också.
Och han är så snäll och ser inget.
Ibland känner jag mig som han gör.
är så rädd att jag ska bli så blind och att folk tar nytta av det.
Jag är rädd att bli lämnad igen, att jag bara är ett skämt.
Att ingen vill ha mig för den jag är.
Jag vet inte hur jag skulle reagera om jag blev lämnad igen, det är ju inte så heller att jag vill att någon e ihop med mig och stannar bara för att.
Det jag menar är typ att jag vill inte att nån ska spela med mig.
jag vill aldrig bli bedragen igen tlx, Jag kan fortfarande må väldigt dåligt över det som hände då.
Då tankarna kommer, var jag så mycket värd?
Gjorde jag så mycke fel?
Så mycket betydde jag för dig?
Detta kan får mig att känna mig som ingen ibland.
typ tror du verkligen att du kan få vara lycklig länge Maria? är du dum eller? vakna!
Varför ska jag vara rädd? varför ska jag tro att jag ska bli lämnad?
Det jag tänker är ju att jag måste fundera på vad jag gör för fel, är jag för sur? är jag för deppig? är jag för svartsjuk? eller är det nått annat jag gör fel?
Känner bara att jag vågar inte tro, tro på något.
Vågar inte lägga ner garden och bara andas och ta det lugnt, varför är jag på min vakt hela tiden?
Jag vågar inte lita på någon till 100% längre...


Ja, jag ska sluta nu med detta inlägg...

Hade nått att skriva iaf.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Dessan - Bloggdesign, photoshop och en massa annat roligt

Hej gumman! Jag är ledsen att jag sårade dig som jag gjorde! Men jag vill i alla fall att du ska veta det, att du är en underbar person som visar enormt mycket medkänsla och kärlek. Du bryr dig om när man är ledsen, du är omtänksam! Jag fattar inte vad jag höll på med. Jag hade kunnat göra på ett helt annorlunda sätt och det hade då inte blivit så fel alltihop. Jag hade inte behövt såra dig så otroligt mycket som jag gjorde. Jag tänkte inte, jag vet att jag var en idiot. Dock är det ju så att det som har hänt, det har hänt! Jag vill bara försöka vända på dina tankar, det är inte dig det är fel på. Det var jag som gjorde fel. Jag hoppas att du har hittat din rätte nu och att det ska fungera mellan er två. Det glädjer mig fruktansvärt mycket att du faktiskt hittat en ny tjej som kan ta hand om dig, älska dig och visa all sin kärlek till dig på ett mycket finare och bättre sätt. Det vi hade tillsammans var ju faktiskt någonting fint och de åren jag hade tillsammans med dig kommer jag inte att ångra! Du gav mig mycket i mitt liv som jag kommer att bära med mig hela vägen ut. Det finns stunder då du har räddat mitt liv. Jag hoppas verkligen att du tar åt dig och står upp för detta. Du är en himla fin människa och det ska folk veta! Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, oavsett vad. Kram på dig

2010-04-19 @ 08:34:54
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback