Ego - the saturdays

Heey

var ett tag sen jag skrev nu, har inte blivit av då Lina varit hos mig :D
Hon va här i en månad och två veckor typ :D

Haft den bästa sommaren, att ha den man älskar högst nära är obeskrivligt!
Vi har kanske inte gjort så mycket, men spela roll haha
Vi är så lika på så många sätt, vi måste inte hitta på något hela tiden för att ha roligt elle så, vi har det bra ändå vi :D

Hon kom hit den 2 Juli, kan inte beskriva känslan jag hade när jag såg henne vid tåget, jag var helt till mig!
Vi stod mitt på tågrällsen och höll om varandra hårt, så underbart det va!

Tänk på det bästa som finns för dig, så känner jag för min Lina om inte mer! :D

Vi har varit onyttiga varje dag haha, ätit gotta varje dag, pizza och donk X antal grr haha
Vi har lagat mat också, vi är riktiga kockar i köket! Mat gjort av kärlek och omsorg haha :D

Mina djur riktigt älskar Lina, Milly är tokig i henne, samma med Peppe :D

Vi har kommit mycket närmare varandra nu, vi kommer så bra överens om allt, vi är den familj jag önskat mig :D

Det är så roligt när jag retas med hon, hon försöker bli sur men det går inte haha
så roligt :D
Att vakna på morgonen och se henne ligga bredvid mig, pussa och krama om hon hårt, det är nått jag vill göra varje dag! vaknar nästan alltid på natten, ligger och tittar på hennenär hon sover, ger hon en puss och hon bara ler även fast hon sover, älskar när hon ler, hon är så vacker!
När hon ser in i mina ögon så känner jag mig så älskad!
Hon är den jag letat efter, den jag alltid vill ha, min dröm<3

Igår åkte hon hem, följde henne till tåget, var så jobbigt att se henne kliva på, jag stod där som frusen och bara kolla när hon gick iväg, fick slita mig därifrån, Mitt hjärta skrek eftre hon så fort hennes närhet var borta, jag vill inte vara utan dig älskling, inte så här mkt som det är nu, några dagar är helt ok, men månader är tok jobbigt för mig. Jag saknar dig så jävla mycket!
Känner mig helt nere när jag är utan dig, du gör mig alltid glad, du gör mig lycklig!
Jag kan prata om allt med dig och du förstår, du lyssnar alltid, du finns alltid där.
och du ska veta att jag finns alltid för dig!
Känslan utan henne nu går att beskriva med ord, slit ut ditt hjärta så har du känslan :´(
Vi kompleterar varandra, jag är alltid din hjärtat<3




Älskar dig så otroligt mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskling jag älskar dig sååååå jävla mycket! Ville verkligen inte gå på tåget och lämna dig :'( Ville stanna för alltid <3 Tänk den gången jag kommer till dig och jag stannar för alltid :D Så jävla underbart! Älskar när du ligger bakom mig och håller om mig, och snozar mig i nacken :D Eller hur det stavas, haha. Du är mitt underbara hjärta <3 Jag älskar dig mest! <3

2010-08-23 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback