You want love - Mixed emotions

Heey!

Blev faster i tors :D
Blev en liten pojke, lilla Albin.
Han är så jävla fin!! såååå söt, helt underbar :D
Var och hälsa på igår, och jag fick hålla han :D
Han är helt underbar!!
Jag ska vara världens bästa faster! :D


Ska åka till Lina nu iveckan :D:D:D
Vet inte vilken dag det blir, det blir när jag fått pengar iaf :D:D
På ons är det två veckor sen hon åkte härifrån, vi hade planerat att jag skulle komma i oktober, men jag orkar inte, elle jag klarar fan inte av att avra utan mitt hjärta så länge!
Dom här två veckorna utan henne har känts som en evighet!
Ska bli så jävla underbart att få hålla om mitt hjärta igen, hon är det bästa som finns!
Jag älskar dig mest mest mest mest älskling <3<3<3
Börjar redan tänka på hur jävla jobbigt det kommer att bli att åka ifrån henne igen, det är dte värsta, jag mår så otroligt dåligt över det, att jag måste åka ifrån henne....
Men jag ska ta vara på varje sekund med henne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback