Billionaire - Travie mccoy

Heey

Är just nu så orolig en människa kan bli!

Min älskling svimmade förut, hon hade skickat sms att hon har mensvärk och mådde piss, hon skrev att hon höll på att svimma, jag sa till hon att ta det lugnt och åka hem och lägga sig, sen får jag ett sms, hon hade svimmat, jag ringer upp henne, hon hade svimmat utanför tåget, och slagit sig, hon satt på tåget när jag pratade med henne, hon hade fått hjälp som tur va!
jag ringer till hennes mamma och berättar vad som hänt, så hennes mamma blev såklart också jätte orolig, hon skulle sätta sig i bilen och åka och hämta Lina, och sen åka till sjukhuset!
Nu är dom på sjukhuset, har smsat med älskling hela tiden.
Detta har hänt förut också, jag sa till henne att dom måste ta reda på vad som gör detta, hon måste få hjälp!
Hon ska höra av sig så fort hon kan till mig, sitter här och är jätte orolig för henne, vill inte att hon ska må såhär!


Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Orsaken till hennes svimningar kan vara brist på sömn eller vätska. Som jag förstår så händer det ofta men att man svimmar är oftast inget allvarligt men klart man ska kolla upp det. En vanlig orsak är även ett tillfälligt blodtrycksfall som man kan få. Om hon har lätt att svimma så kan hon förebygga det genom att inte resa sig upp för fort och om hon känner att det är på väg så kan hon sätta sig ner och böja huvudet mot knäna. Det låter inte alls roligt! Usch och fy, hoppas hon mår bättre nu! Kram på dig, du behöver nog inte vara orolig gumman :)

2010-06-10 @ 16:09:11
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback