FF - Kent

Heey

Sitter här och tråkar medans Peder och anna är här och hälsar på, dom sitter i soffan :P
Dom har ätit pizza, och jag har ätit inget haha (Y)

NU får Lina ta och komma!!!!!!! Fan vad jag längtar!!

För första gången på länge så ska jag handla mat hem denna månaden haha
Har ju blive att jag inte handlat hem då jag är själv och inte äter mat varje dag, asså jag ställer mig ju inte och lagar mat till mig själv, så det ska bli gott med mat faktist haha

Är så otroligt trött idag, somnade efter sju imorse och klev upp 11:30, Rocky som jag passar har varit orolig inatt, så det är därför =)
Blir en tidig kväll för mig hoppas jag iaf, men det lär bli en lång natt igen.

När älskling kommer hit ska jag mysa gärnet, ska vara som en igel haha
Jag kan nästan bli för mysig, men det är ju hennes problem haha



Bye suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback