Kiss me - E-rotic

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Otrohet, döden, kriminella
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Troca, mobben, högtalare
Tre saker jag gör just nu: Skriver,lyssnar musik, smsar med älskling
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mig, hjälpa utsatta djur, skaffa barn
Tre saker jag kan: Träna hundar,städa haha, sex hahaha
Tre saker jag inte kan: Hålla käften, sluta dricka i tid, förstå mig på vissa
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig, din mamma, och im horny med E-rotic haha
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Sjunga, träna hundar som cesar, dyka och dricka öl samtidigt haha
Tre favoriträtter: Fiskpinnar m potatis å dillsås, Rose-maries köttfärslimpa, fläskkorv m potatis å senapssås

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? Fillingar
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) På sidan och på rygg
- Hur många kuddar har du i sängen? 6
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? japp
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? japp


Lycklighets-testet

[-] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[-] Du har en iPod/MP3 spelare.
[-] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[-] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[/] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden ( sällan jag gråter )
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[x] Människor tar dig för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[-] Du samlar på något normalt.
[-] Du längtar till skolan.
[/] Du önskar inte att du var någon annan.(vissa gånger önskar man det.)
[-] Du spelar någon sport.
[-] Du brukar göra något efter skolan.
[-] Du äger en bil.
[/] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.(klart att det händer, men inte alls ofta nuförtiden)
[/] Du är nöjd med ditt utseende.
[-] Du har aldrig fått IG.
[-] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[/] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[/] Du har inga “fiender”. (inte någon jag kommer på, men det finns nog)
[x] Du är en ganska snäll person.

Total: 20
———————————
Total : 34

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Dumhets-testet

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(-) du har gått in i en glasdörr
(x) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(-) du har sprungit in i ett träd
(x) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(-) du testade precis om du klarade det (HAHAHA)
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
(-) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
(x) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
(-) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(-) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(-) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(x) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(-) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen

Summa: 15

18 eller mindre betyder att du inte är dum.

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Jag vill ha kläder!
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbraller,tröjja
DAGENS FRISYR: Utsläppt haha
DAGENS LÅT: Erik hassle - hurtful
DAGENS PLANER: Gå ut med hundarna innan jag sover och plocka ihop papper :P
DAGENS SAKNAD: Saknar min älskling <3
DAGENS DUMMASTE: Att Lina hade en överraskning, och jag ville veta, och fick veta haha
DAGENS MISSLYCKANDE: inget va jag vet
DAGENS DROG: Cigg å troca
DAGENS KÖP: Ingenting
DAGENS GODIS: Ingenting
DAGENS HUMÖR: Pigg
DAGENS CITAT: Kärleken är inte blind, den är efterbliven
DAGENS ROLIGASTE: bra fråga

Allmänt test 1

Hur bor du: Lägenhet själv
Brukar du komma i tid: Frågan är om hon kommer i tid? hahaha
Hur lång är du: 1.70 cm
Kan du laga mat: Klart jag kan
Vad jobbar du med/pluggar du: inget
Har du någon fobi: Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Japp
Vilket är ditt senaste inköp: Cigg å troca
Din favoritdryck på morgonen: Troca
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lisbeth
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast: Jennie
Varm favoritdricka: Kaffe, varm oboy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: troca
Alkoholhaltig favoritdricka: öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: Bra fråga
Saknar du någon just nu: Saknar min Lina!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga att jag e sur fasst ja inte e det!
Någon jag stör mig på: de du
Intressen: Djur
senaste person du kramade: Nashmine
Senaste person du ringde: Becka
Senaste person som ringde dig: Becka
Vad drack du senast: Troca
Vill du ha barn: Ja!
Längtar du till din nästa födelsedag: nopp
Har rakat dina ben någon gång: japp
Är du sugen på något nu: Lina ( ta det som ni vill haha)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: beror på
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg: Attraheras inte ett dugg av män, uscha
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Brukar du baka: Nej, det händer men det är sällan.
Röstade du i det senaste valet: nej.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Japp, förutom att jag vill bo med älskling
Vilken låt lyssnade du senast på: new love in town
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej!
Vad tycker du är äckligt: äckelgrejjer
Har du pengar på mobilen: Japp det har jag!

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Fitta haha
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ingen
Var köper du dina matvaror ifrån? Olika.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Japps!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En massa saker
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nopp
När var senast någon stötte på dig? härom dagen
Vad åt du till middag senast? köttfärssås
Kan du vissla? japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Klart jag gjorde
Äger du några popband t-shirts? Nej.
När flög du senast? Den 10 maj
Pratar du några andra språk? Kan andra språk men pratar dom inte.
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Japp, både och!
Vad har du med dig in på bion? Går sällan på bio, men typ poocorn och dricka?
Vad har du för väder? Just nu ganska molnigt och kallt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott
När sov du senast på golvet? Kommer inte ihåg
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 2-3
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Som fan hahahah elle inte haha
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? som fan, alltid jag som fick skit haha
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23
Tror du på liv på andra planeter? Nej, det gör jag nog inte. Eller ja, vem vet.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fittskitbajshelvete
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Japp
Tycker du om att krama folk? Ja
Äger du en digitalkamera? nopp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Stig helmer hahaha ( Min frilla bruka se ut som hans på morgonen )
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, det gör det.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Ibland
Tre saker du alltid har med dig? Mobiltelefonen, cigg och tändare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback