Om du var här - Kent

Heey

Va på vårdcentralen imorse med Lena, det gick bra, fick träffa en ny läkare.
Han var den första som verkligen såg mig, jag höll på att bryta ihop där inne.
Han förstod verkligen mig, det tog på mig kan ja säga..
Det dåliga är att han går i pension imorgon, så jag kommer aldrig få träffa han mer :(
Den första personen som verkligen såg mig ska sluta, det känns ju sååå bra... elle inte!!
Ska få träffa en ny om ca två veckor, så jag får se vad det är för typ...
Sen blev det andra grejjer jag inte behöver gå in på, men jag fattar bara inte......
Ska jag vara så? näääää tack!

Nog om det =)
sen när jag kom hem så gick jag ut med Milly och kastade pinne å busa, sen kom jessica.
vi for till ica maxi och willys och handlade, hem med varorna, sen hem till henne en sväng =)
När jag kom hem efter det gick jag och Milly till ängen, och vi fick besök av mimiz och hennes två hundar, hon har systern till Rocky =)
kastade pinne till Milly och Rockys syster Kola va lite lat och orkade inte hänga på haha
Va säkert på ängen en timme =)
Sen när jag kom hem kom Carro grannen min och fråga om jag skulle klippa mig.
Så jag gick ner till bänkarna som står här nere vid lekparken och klippte mig, efter ett tags klippande ville Gullback klippa mig, hon sa att hon brukar klippa sin bror som jag vill ha det, så hon fick det.
Sen kommer det fram att hon har bara rakat sträck på sin bror inte klippt som jag menar haha
Blev lite nojjig, men det blev bra! =)
Imorgon ska jag träffa Lena igen =) Alltid lika roligt att träffa henne! =)

Två veckor kvar tills älskling kommer :D:D:D:D
Satan vad jag längtar nu!!



Bye suckers

Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Du måste ju lägga in en bild på håret, Maria ;) Vad tråkigt att gubben skulle sluta :/ Hoppas det kommer en till som är bra, även om den personen kanske inte är lika bra så kanske det blir bra ändå. Hoppas det för din skull! Jag håller tummarna, kram!

2010-06-17 @ 19:02:12
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback