Socker - Kent

Heey

Rocky har varit dålig i magen inatt, spydde fram till kl 2 inatt, stackare! :(
Han har blivit mycket lugnare nu, börjar känna sig mer hemma, och tar efter Milly, Milly är nog den lugnaste hunden jag träffat (och Boss), hon är lugn inne och ute, Rocky tar efter det nu, och det gör mig väldigt glad! :D
Sen tränar vi varje prominad =)

Börja tänka på igår att jag är konflikträdd, håller mig undan så fort nått händer, stoppar huvudet i sanden och tror att allt ska försvinna. Jag vet inte vad jag är rädd för, det kan handla om andra, andra som har problem elle bråkar ja det kan handla om vad som hellst, jag klarar helt enkelt inte av det.
Jag vill inte vara ivägen och lägga mig i, vill inte ställa till med mer problem kanske, jag vet inte.
Jag hatar själv att bråka å tjaffsa, men är det jag som börjar så är det helt ok typ, men när motpartern ska prata emot då ber jag den personen att vara tyst elle så lyssnar jag inte, oftast är det så.
jag är väl rädd för sanningen kanske, jag vet inte.
Samma som när jag börjar diskutera nått, då tror jag typ jämt att jag har rätt i allt jag säger haha
Alla andra har fel haha, sjukt beteende av mig asså.
som när mina vänner har problem och vill snacka, jag lyssnar ju, men kommer aldrig på nått som kan hjälpa dom typ, eller typ säga nått bra elle hur man säger haha, men typ om min tjej mår dåligt, då hjälper jag henne fullt ut, så mycke jag kan, ställer upp till 100%, försöker komma på lösningar, och snackar hon till rätta, eller försöker iaf finnas där, för jag bryr mig verkligen, jag bryr mig också om mina vänner jätte mycket, men när det händer dom nått så stoppar jag huvudet i sanden oftast, det beror nog på vad det handlar om, men ändå, vad är jag för vän? man gör inte så, för jag vet att dom ställer upp för mig, men jag vill ställa upp, men vet inte hur jag ska bete mig.
Förlåt för detta, ska bättra mig, för jag vill finnas för alla mina vänner.
Jag måste gå igenom mig själv, asså förflutna saker i mitt liv, ta reda på vad som gjort att jag är såhär, det är ju nått jag är rädd för, måste bara ta reda på vad då jag inte vet.

Finns en annan grejj jag stör mig som fan på hos mig själv.
jag bryr mig inte ett dugg om hur någonär typ, asså typ om jag är med någon så får ju den personen vara hur den vill, för jag bryr mig inte, jag bryr mig inte ett dugg, alla ska vara sig själva tycker jag.
men jag själv, jag kan inte slappna av, asså jag är mig själv, men jag tänker så jävla mycket på precis allt.
Som jag och Dessan vi va ihop i tre år känt varandra i 8 år tror jag, när vi var ihop var jag ju mig själv helt, tänkte inte på nått, men nu när vi är vänner är det inte samma sak, jag kan inte slappna av i hennes sällskap längre, det går bara inte. Det är samma sak för Anna, asså jag är ju mig själv, det är jag alltid, men jag tänker ändå på hur jag beteer mig, typ sånna konstiga saker, blir typ blyg i vissa situationer, sjukt sjukt sjukt!!
men med Becka är jag allt ingen annan vill jag ska vara hahahaha, jag fiser, rapar, gör allt haha
Då tänker jag inte alls på vad jag gör elle nått sånt, jag slappnar av helt enkelt..
Jag vill ju att alla som är med mig ska vara sig själva, fis om du vill tlx, jag bryr mig inte, är du hungrig gå och ät typ, som när folk är hemma hos mig, dom får göra vad dom vill, mitt hem är deras, känn er hemma, tror folk slappnar av i min sällskap, jag är ju mig själv ( även fast jag inte fiser haha) tänker bara på att inte äckla mig typ haha....
Jag är en lustig typ jag =) men det är jag fan stolt över!!!


Lägger in en bild på Rocky, dock är den sen han var mindre =)





Bye suckers

Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Haha du är rolig du, Maria! Det är som du säger, ibland är du rätt blyg när jag är med dig men efter en stund brukar du bli dig själv igen, haha! Kram

2010-06-13 @ 16:27:37
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback