Tusen bitar - Björn afzelius

Heey

Lämnade tillbaka Rocky idag:( Kände att jag började tycka om honom som fan!
och jag visste själv att lämnar jag han inte nu så kommer det bli för jobbigt för mig att lämna han sen, jag var tvungen ju :( Men ville verkligen inte!! fyfan för sånt här!!
Han skrek efter mig när jag gick :*( Jag blev alledes gråtfärdig:*( Fan vad jag saknar han!!

Idag fyller min Lina 18 :D
Jag och becka ringde hon för en stund sedan och sjung för hon haha :D
det kanske inte lät så bra, då vi sjöng olika melodier typ haha
Klart man ska sjunga för sin älskling på hennes dag ju!
17 dagar kvar tills hon är här:D längtar som fan!!
Älskar dig hjärtat mitt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback