Waitin on a sunny day - Bruce springsteen

Heey

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, har inte ens suttit vid datorn heller så :P

Måste säga det, vad skönt det är när alla katter går ut, är inte alls lika hårigt hemma, mycke fräschare hemma om de stavas så haha
Dom kommer in och äter, sover lite och sen vill dom hå ut igen =)
Riktigt skönt att slippa rensa kattlådan hela tiden ;D

Nästa fredag kommer älskling :D GUUUUUUD så jag längtar!!
Räknar varje sekund som går, nu är det nära :D
Men hur i helvetet ska jag kunna låta hon åka ifrån mig :´(


FAAAAAAAAAAN för sånt här!!!
Jag klarar det, jag vet att hon är min, BARA min!!

Bye suckers

Kommentarer
Postat av: Lina

Snart älskling :D Kommer bli så jobbigt att åka ifrån dig, men vi klarar det <3 Jag är bara din älskling, alltid <3 Jag älskar dig hjärtat <3

2010-06-23 @ 16:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback