All the right moves

Heey!

Varit en lång dag med slit!

Vi höll på i över tio timmar :O Ett tag tänkte jag nästan tända eld på allt, blev så less när allt går fel!
jag har absolut inget tålamod för sånt här! Jag tar hellre en slägga och slår sönder allt =) haha
Till sist så var det småfix kvar, var ju tvungen att göra det lite porrigt haha skojja!
Satte upp hyller å tavlor å sånt skit, den blåa fula tavlan som hängt ovanför soffan är äntligen borta!
Jag och Becka orkade inte borra upp tavlorna, så vi tejpade XD haha, funkade faktist! haha
Satte upp två hyllor elle va man kallar de i sovrummet och hällt sand å shit i glas och hett i ljus å ställt där, blev skit snyggt faktist! Sen hängde vi upp två guld hjärtan på väggen som de är ljus i också =)
Kommer bli skit mysigt när man tänder ljusen på kvällen =)
Blev ju en jävla skillnad i tvrummet kan jag säga, nytt databord, ny bokhylla, allt står annorlunda än vad de gjort innan =) Är hårt nöjd över dagen! =) Tack Becka för allt jag fått av dig och för din hjälp! =)

Btw,kommentarerna jag fick från förra inlägget, Jag vill inte ha långt hår ju haha, vill inte se ut som en tjej ju!
Jag menar, Jag är ju inte Maria om jag inte ser ut såhär typ och är såhär om ni fattar??
Inte kan jag vara tjejig å sånt helle, skulle va lite bögigt :O haha
Och jag vill verkligen inte ha killar efter mig som dregglar haha, ne fyfan!
Jag ska iaf inte spara ut det, verkligen inte! Kanske när ja e 80 då ja inte bryr mig så mycket längre haha!

Blir så less på folk som frågar om jag är gay, jag svarar ja, och dom frågar om jag är bi, jag säger nä jag är helt jävla gay! dom ba, men klart du vill ha kuk! eeh??? hallå, har jag missat nått bra som har med era kukar att göra elle?? Vafan kan ni som inte jag kan? Jag kan sätta mitt liv på att jag är bättre på lalla om ni fattar? haha
Jag menar jag vet ju hur det ska vara, hur jag ska göra, vafan vet killar?
Dom lallar helt utan känsla, bara gör det liksom, jag menar man ska inte göra något man inte tycker om tycker jag!
Kan man inte så ska man fan låta bli! Gö det ni vet ni e bra på ist!
Och vissa kanske tänker att man kan ju träna på de, men näääääääää, ge upp den tanken!
Det är nått man är bra på redan, inget man kan träna! enligt mig!
Okej, kan kanske hålla med om att ni är bra med era stakar, men hur mycke känsla har ni när ni pippar??
Ni tänker på er själva, sprut å ut typ, så ska det inte vara killar!!
Och enda tanken dom flesta killar har är att få tjejen i säng, haaaaalllååå???? har jag missat nått allvarligt nu elle?? handlar verkligen allt om sex för er killar??
Och nej! Ni kan inte seriöst tro att ni kan ge rosor och sen få doppa för det, det är så fucking fel!!
SNÄLLA gör inget ni inte kan göra rätt!! haha

asså ingen behöver ta åt sig av mina tankar, jag tycker detta, det behöver inte betyda att ni ska hålla med elle tycka att jag drar alla över samma gräns typ.

Bye suckers

Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Jag tänker lägga en kommentar på det där trots det sista du skrev om att man inte ska tycka att du drar alla över en och samma gräns. Men det är ju precis vad du gör där. Du påstår att alla killar tänker bara på sig själva och de "lallar" helt utan känsla osv. Men alla killar är ju faktiskt inte så, det är säkert mååånga som inte är så. Även om det bara var ett "tycke" som du skriver så får du ut det som en massa påståenden som delvis är sanna, delvis inte. Var bara tvungen att kommentera :p



Kram

2010-05-25 @ 08:44:34
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback