Helo allehopa everybody ;D

Heeey

Har fått order om att skriva blogg, så jag får väl göra det då.. haha

Har varit på stan idag med Chrille och nån turk haha
Lämnade in förlovningsringarna som jag och Dessan hadde, inget att ha kvar ju, jag menar, inte så att man ger dom till någon annan ju :P
Nästa gång jag förlovar mig, ska vara med "the one", och inte fel the one som tidigare, Utan den jag förlovar mig med ska vara den jag gifter mig med, som jag ska leva med, man förlovar ju inte sig för skojs skull helle.
Man ska fria, som traditionen är, inte bara förlova sig och inge mer, så ska de inte va, iaf inte för mig!

Käkade pizza till frulle imorse, inte så gott som jag trodde det skulle vara, kunde knapt äta, äcklades av maten typ, och jag ÄLSKAR pizza, äsch kanske lika bra de haha

Sitter och snackar med sötaste Tei på msn, inte för att vi har så mycket att snacka om, utan vi kör tankeöverföringar haha, det är de som e inne nu haha skoja...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback