Hey soul sister

Heey

Sitter här en tisdag och dricker lite bärs ;D
Blev så jävla sugen ju! :p

Becka sitter i soffan och latar sig lite , hon tvingade mig spika upp nå vitt tyg på ballan, jobbigt kan ja säga haha..
Ska tydligen sätta upp gardiner också, men jag vette tusan om jag orkar haha

Om ni kanske undrar över mina rubriker så skriver jag dom efter den låt ajg lyssnar på när jag ska blogga typ elle den låt som går just då elle hur ja ska säga haha

Igår när ja å Becka va i frådet så hittade jag Mammas plånbok :D har inte hittat den sen jag flyttade ner till 35an, där ja bor nu asså :P
Det är bara jag som kollat i den sen Mamma gick bort, ingen annan, så hennes fingeravtryck och lukt är kvar där, brukade kunna snoza på den förut :P det var ju hon liksom, asså lukten.
Saknar henne så otroligt mycket!
Hon var den jag hade vid min sida, som stöttade mig vid mina åsikter och allt annat.
Jag va oftast med henne, va inte så mycket med mina vänner, roligare att vara med Mamma ju :D
Hon förstod verkligen mig, och jag henne.
Ibland är det nästan som att ja glömmer att hon inte finns längre, att jag tror att hon är här med mig.
Jag saknar och älskar dig Mamma<3

Tänkte lägga in lite nya bilder som jag haft på min mobbe, och även på de ny möblerade om ja orka haha

Dreggla inte för mycke nu ;D hahaha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback