I knew i loved you - savage garden

Heey!

Ett nattligt inlägg från Ersson!
har varit hos Becka och kollat film, såg funny people och 18 year old virgin =)
den första var med Adam sandler, den var bra i början, elle den första timmen, sen var den dålig, så ska ni se den filmen, se bara en timme! =)
den andra är om en brud på 18 år som gör allt för att bli av med sin oskuld under en kväll för att få ligga med en kille som inte vill knulla oskulder.. Skit film kan jag säga!!
Tänkte på en sak när jag såg den filmen, i eng filmer så åker dom alltid i bil till festera, varför de? dom kan ju endå inte köra hem, sen varför har dom alltid pappers kassar utan handtag när dom handlar??
Och varför har dom jämt skor på sig inne som ute? asså hela Usa måste ju ha fotsvamt!
Dom i Usa kan inte vara så smarta!

Jag har fan fått svårt att sova, jag fattar inte..
kan vara svintrött, men när jag lägger mig blir jag pigg, sen sover jag nån timme bara, sjukt :P
Men det är ju bra endå, då sover jag ju inte bort så mycket av mitt liv XD haha

Måste söka en annan lägenhet också, jag orkar inte ens bry mig om det längre typ.
Orkar ärligt talat inte tänka på nått typ...

Pappa fick komma hit med dricka idag också :P
Det var ju vattenläcka i stan igår, så vattnet här e grummligt, går inte att dricka.
jag lovar att jag trodde jag skulle dö, var så jävla törsdig! drack 3 liter troca på bara nån timme :P

Nä nu ska jag ta och diska :P det är ju normalt att göra det typ tre på natten XD Men ja e ju inte normal helle så :P haha

Bye suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback