Knock you down

Heey!

Skulle ALDRIG ätit den dära pizzan igår, åt ju en bit på morgonen, och blev dålig, men tänkte att det kanske var för att jag inte ätit så bra, sen efter jag duschat vid 1tiden inatt så tog jag en bit till, vilket jag aldrig skulle gjort, fyfan vilka problem jag haft inatt och nu, helt sinnes. Fick ta en tablett mot mina magsår nu på morgonen, så jag hoppas de blir bra!

Klev upp vid halvtio, giick ner och grattade Jennie som fyller år idag<3 sen gick jag morgon prommisen med Chrille, Milly busade av sig med deras boxertik Diva =)
Sen gick jag till grannen här på hörnet och duschade av Milly, blir så jobbigt för henne nu när det är så jävla varmt!
Nu ligger hon i hallen raklång och bara njuter =)

Skulle ha passat på att sola lite idag också, tror mina ögon blir ljusare när jag solar haha
seriöst asså :P på sommaren får jag ju alltid ljusblåa ögon :D
Jag har ju fått min ögonfärg efter pappa, så det är jag glad över!

Skulle vilja klippa mig igen, fast än det bara var en vecka sen jag klippte mig typ, mitt hår växer som ogräs!

Inte är jag en datanörd helle? asså så mycke sitter jag väl inte vid datorn?
Jag är ju inloggad, men är ju inte vid datorn hela tiden för det.

Skulle vilja ha en riktig jävla grillfest med mycke folk! alltid roligt med partaj ju ;D

Skulle ha städat lite idag också, men orka när det är så varmt?? Jag tvättar iaf, så lite duktig är jag =)

Nä nu ska jag röka och chilla lite ;D

Får se om jag skriver mera sen, om jag har nått att säga =)

Have a nice fucking day suckers! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback