Romphaaa

Heey!

För er som inte vet så har jag tage tbx Lina, Känner att jag måste försöka, kan inte bara ge upp det vi hade!
Hon ångrade verkligen det hon gjorde mot mig, så jag får se om hon verkligen menar det!
Sårar hon mig igen, tar jag inte tbx hon!
Man måste kunna ge en andra chans! Jag älskar henne!

Känner själv hur jag tagit ett steg bak, lagt i en lägre växel, kanske är det bra?
Jag gör inte detta medvetet, kanske är jag så här för att jag e rädd att bli sårad igen?
Vill bara inte tro för mycket som jag alltid gör.
Jag hoppas verkligen att hon är mig trogen!

Igår var hon på fest igen, Kunde inte få ro i kroppen förns hon hade kommit hem.
Så jag la mig efter tre inatt, sov som en stock!
Klev upp vid 11:30 idag, gick ner på ica och köpte trocca =) gott!

Vilken träningsvärk jag har i benen och min rompha sen igår haha, bra det!
Ska börja träna igen, vet att jag sagt att jag ska sluta med det, men hatar att se mig själv i spegeln, ser ut som en buffel haha närå men ja.. haha
Jag vill se bra ut, vill vara vältränad, snygg kropp helt enkelt!
Hatar att cykla, men nu ska jag fan börja cykla haha
Sen börja träna på bänkpressen igen och allt det andra, Men ska inte träna som ett tok som sist, utan ska ta det liiiiiite lugnare :P

Idag är det ful väder ute, så då kan jag passa på att städa och göra lite fint haha
Riktigt fint kan det ju inte bli utan fina saker, men rent kan de iaf bli! :P
Nu ska jag snart gå och kasta pinne åt Milly, sen städa =)

Tror jag blive beroeende av musik :O haha
fasst det har jag ju alltid vare så :P


Under tiden det inte var jag och Lina så skrev hon detta till mig.

Hur kan jag göra något sådant mot den personen jag älskar högst?!
Hur kan jag vara så jävla korkad och såra henne som jag gjorde?!
Jag vill inte leva utan henne, och nu för att jag var så jävla blåst, så finns det en chans att jag kommer få göra det. Jag kan inte se mig utan henne!
Hon är den som gör mig lycklig och den som lyfter mig upp när jag mår dåligt.
Jag är som lyckligast med henne. Hon gör mitt hjärta helt och varje gång jag ser henne i ögonen så ser jag min framtid. Hon har så vackra ögon, vackert leende, ja hela hon är vacker!
Jag vill dela min framtid med henne! Vill uppleva nya saker med henne!
Resa,bröllop,barn, ja allting!
Jag vill ha det vita staketet och få komma hem och få se den man älskar! Det är det jag vill med henne!
Hon ger mig en känsla jag inte känt förut. Snälla gud låt mig inte förlora henne!
jag vet inte vad jag gör om jag skulle förlora henne!
Det är jag som har gjort det här. Det måste vara något allvarligt fel på mig!
Hur fan kan jag bara kasta bort något så speciellt som vi hade!
Vi hade verkligen en speciell kontakt. Jag kunde vara mig själv med henne och det är något som jag inte brukar kunna vara. Hon förstod min humor ( det mesta av den ).
Hon kunde skämta om saker men ändå vara allvarlig. Jag vill göra alltig ogjort!
Kunna vända tillbaka tiden och inte vara så jävla korkad, som jag var!
Jag beter mig fan som en hora! Jag verkar så jävla känslokall!
Jag bryr mig så jävla mycket om henne! Hon förstår verkligen inte hur mycket hon betyder för mig!
men det är klart hon inte gör det, när jag har varit ett svin!





Bye suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback