Smarta jag

Heey

Hur smart på en skala är jag?? Jag är så dum att jag tar mer pizza, och känner hur jag mår illa medans jag typ äter, haha ja e konstig

Idag var jag ner på stan, skulle köpa en present åt Jennie =)
Träffade Tei och hennes Mamma där =)
jag kanske inbillar mig nu, men fan vad Tei kollar på mig och ler hela tiden :O haha
Jag blir så nojjig haha
Träffade också Monika på stan, och hon la till pengar till en present åt Jennie :P
Köpte strumpor,pepsi och ett kort till Jennie haha
Hon blev jätte glad :P
På kortet skulle man sticka in sitt finger och önska sig något, klart så önskar hon sig kuk ikv haha ;D
Fick höra utav Jennies Pappa att jag heter Josefin blöt och jag är inte oskuld för det syns på mina pupiller tydligen ;D haha
Alltså, nu kan jag inte låtsas att jag är oskuld längre om det syns så väl :( haha

Yäyä


Bye suckers

Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

haha! Vad roligt att du börjat blogga, Maria! Fortsätt så ;) Puss

2010-05-20 @ 19:59:54
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback