Stuck in the moment

Heey!

Sitter med Becka=Rebecka för er som inte vet vem Becka e asså =)

Becka vill att jag gör reklam för henne, så här har ni hennes bloggar!
www.theycallmecrazy.blogg.se
www.rebshundliv.blogg.se

Vi ska möblera om lite här hemma hos mig, om vi nu kommer orka då vi är sååå slö haha!
Vi ska bära upp nytt köksbord å stolar och en bokhylla =)
Skit fint bli de! =)
Min Becka är något alla vill ha! så deså!! haha!!
Skönt när hon ÄNTLIGEN är hemma! Kan man dryga och flyta på och vara lite härliga tillsammans ;D haha

Vacknade runt tio idag, hade 30 sms i inkorgen, på alla stod det vakna!!
haha vadå hettsa mig?? haha
det var Tei som skrive :P Fråga va det var, de va ju inget såklart, bara kul att väcka mig!
Som tur är så har jag på ljudlös, så det är OMÖJLIGT att väcka mig! haha
Nu sitter jag och drygar på sms med henne, hon blir så grinig! haha
Det är ju så roligt att vara skojjig ibland å :P
Men ska sluta med de, hon tycker inte de e lika kul som jag :P haha

Men nu ska vi fixa allt och bli klar!

Ska lägga in ett kort när jag är korthårig, ska jag klippa så igen??
Och visst borde jag ta i läppen igen??
Lämna kommentarer!




Bye suckers!

Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Vore bättre om du hade en bild som du ser ut som dig och inte drar in kinderna på ;) Men visst! Du passar med piercing i läppen och kort hår! Inget snack om saken, men du passar även i långt hår ;) Kram

2010-05-24 @ 12:35:08
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: t.

du är as snygg i kort hår.

Antingen sådär som på bilden, eller så sparar du ut!

snygging ;) puss.

2010-05-24 @ 20:26:51
URL: http://tejsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback