Tjingeling

Heey!

Skrev inte igår, tänkte skriva varje dag, men igår hann jag inte, så sorry!

Igår var jag med Jennie på stan, var på bolaget :P
Sen på kvällen grillade jag med Jennie och hennes familj och drack lite bärs ;D Fan vad öl är gott!! haha
Senare på kvällen åkte jag till stan och mötte Tei =)
Hon måste ha varit nå jävulst irriterad på mig imorse som jag höll på i köket å fladdra runt haha
Hon vaknade många gånger av att jag inte kunde ligga still ( var så varmt!) av att jag gick till ballan och satt där haha, och höll på med djuren :P
Men det är så det är när man är med mig, full fart! haha
Senare så skulle hon ta tåget hem, hon ville såklart gå till stan haha
så jag tog cykeln, orkar inte gå haha
Hon vågade åka en liten bit med mig iaf haha
När vi kom till stan så gick vi på donken, sen till tåget!
Fan vad jobbigt det var att cykla hem haha, jävla backe!!
När jag nästan var hemma, så la jag mig på bänken här utanför, höll på att dö! haha

Nu sitter jag här 5 timmar senare, är svin trött!
Ska ta ett bad och sen lägga mig och sova =)



Bye suckers

Kommentarer
Postat av: Reb

Du är så dutti du min vän !bra för benmusklerna med lite cykling :P

2010-05-22 @ 20:18:16
URL: http://http://theycallmecrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback