Unbreakable - Westlife

Heey

Vilken Underbar låt! Lyssna på texten!!

Idag har jag varit på ica maxi med Becka och Jocke, jag hade rejält med damp! haha
jag skämde ut mig rejält, men roligt va det!
Alla som känner mig vet att jag kan få sånna ryck ibland ;P haha

vad gör än inte gladare än kärleken?
Kärlek är det bästa som finns!
Love love love<3


Jag har bestämt mig nu, jag ska flytta! jag ska söka lägenhet i Skåne =)
Det finns inget här i Sundsvall för mig. Jag har min kärlek i Skåne<3
Jag tar såklart med mig mina djur! =)


Ska egentligen till Umeå på fredag, men känner att jag orkar fan inte med allt som kommer hända, hur vissa kommer frysa ut mig. Klarar inte mer sånt!
vet själv att om jag åker dit så kommer jag må bättre, men jag vill inte riskera allt för min egna lycka :/
Det får vara som det alltid varit, kanske är det lika bra??


Idag är det morsdag, har känt mig gråt färdig hela dagen, jag saknar dig så otroligt mycket Mamma!
Jag behöver dig :´( Om du bara kunde hålla om mig för en stund :´(
Jag älskar dig<3


Bye suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback