Wtf is wrong whit me?!

Hey

vet att jag inte bloggar så mkt, men det är ett bra ställa att få skriva av sig lite ibland...
som just nu!


Jag börjar fundera på vad det är för fel på mig??
Jag är så less på mig själv, hur kan jag ha sån satans fitt otur hela fucking tiden?!
vad har jag gjort?!?!

Alla som läst mina gammla inlägg som är borta nu från denna blogg vet hur jag haft det och vad jag fått upplevt, och jag kan säga att oturen är maximal just nu!

Jag blev bedragen igen....
jag säger ju det, man akn fan inte lita på någon alls!
hur fucking svårt ska det vara att hålla sig till en enda?? vad är problemet, vad sitter det i?!?!
Alla som känner mig säger att jag förtjänar det bästa, att man ska vara glad om man har någon som mig.
Men dom måste ju ha fel, för varför händer detta?!?!
Hur kan man ha mage att snacka med mig i tele och säga dom finaste underbaraste sakerna till mig och sen gå och hålla på med en annan? hur fan kan man?!?!
Känns som att jag äts upp innifrån! Mitt hjärta tynar bort...
Nu vill hon ha tillbaka mig, bönar och ber, vafan kom igen????
hon skulle aldrig ta tbx mig om jag gjorde så mot henne, det har hon själv sagt, hur fan kan hon då begära typ att jag ska göra det för henne??
man kan inte vara kär om man är otrogen, jag skulle aldrig i mitt fucking liv vara otrogen om jag älskade någon!
Och nu är det jag som sitter och smsar henne, frågar hur hon mår, frågar om hon äter, bryr mig verkligen om henne. men frågar hon mig????!!!! NEEEEJ!!  Om du vill veta så äter jag inge bra, jag mår piss, jag orkar inge mera! jag hatar mig själv, snälla fan bry dig om mig!!! faaaaaaan!!!
Asså va fan är jag värd?? jag är inte värd ett jävla fucking skit!!
Jag hatar mig själv så jävla mkt för att ja e så jävla snäll, jag krusar och är så vek.
Jag älskar verkligen henne!
Det gör så jävla ont att bli huggen i ryggen gång på gång hela fucking tiden...
Jag gör dig glad, lycklig, du kan inte tänka dig ett liv utan mig osv.... men hur fan kan man göra såhär då????
Sånt fucking skitsnack!!!
Du kan inte älska mig, inte om man gör så!
du vist vad du gjorde, du vill inte ha mig för att du är kär/älskar mig, du vill ha mig för att du behöver mig, för att jag får dig att må bra!
Så ska det inte vara!!!
jag vill att någon ska älska MIG för den jag är, inte skämmas över mig när jag drygar som jag gör ibland, behandlar mig som sin jämnlike elle hu fan man säger, kan inte någon jävel älska mig??
Jag har så lätt att åka dit på sånt här, jag blir så jävla sårad av allt skit.
Jag förlät henne för mig egna skull, för att glömma, för att sluta tänka på det som hänt.
jag vill inte att någon utnytjar mina känslor, att dom bara ska må bra av mig, för att dom vet att jag gör fan allt för dom, så ska det fan inte vara!
Man ska göra varandra lyckliga tillsammans, ena kan inte göra den ena lycklig åsså e ena olycklig för att den andra skiter i en.
jag akn inte bara bry mig om den jag är med, och hon inte om mig.....
fanfanfanfanfanfanfan!!!!!
JAG HATAR MIG SJÄLV SÅ FUCKING MKT!!!!

Och mina vänner säger att jag förtjänar det bästa, men vafan ya right!
varför händer det om och om igen då, som en fucking mardröm, snälla slå nått hårt i huvudet på mig!

jag vill bli behandlad bra! är det en omöjlig dröm jag har?!?!

Fuck för allt jävla skit, jag orkar inte med nått mer sånt här!

Jag vill inte gå runt å vara rädd att min tjej ska vara otrogen mot mig, om jag nu skaffar någon.


FAN FÖR ALLT!!!!

Märker sjäkv hur jag börjar sluta tro på mig själv, jag börjar sluta tro att jag är bra.... jävla fucking skit!!

har mycket mera att skriva, men har det inte kvar i huve!

Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Maria! Det är inte dig det beror på. Det är oss det är fel på, som gör något sådant mot dig! Det är absolut ingenting som är fel i det du gör eller säger. Jag säger som jag har sagt åt dig tidigare, med tiden kommer du att hitta den rätte, vare sig om det är nu eller om 25 år.



Du ska inte tvivla på dig själv!



Jag tycker inte om när du säger att du hatar dig själv för innerst inne så vet du vilken underbar människa du är, du sprider en massa glädje kring dig. Du delar med dig mycket av dig själv och är dig själv. Det är det som är så bra med dig, att du vill och vågar vara dig själv.



Du måste bara själv inse att du helt enkelt inte träffat rätt person för dig ännu.



Jag förstår om du kommer att ha svårt att förlita dig på någon nu, men det kommer antagligen att den du isf kommer att hitta också förstå.



Jag kommer aldrig att förlåta mig själv för det jag gjorde mot dig, jag ångrar det hur mycket som helst. Det vet du, dock är det en omöjlighet att få det ogjort, tyvärr. Du är värd någonting mycket bättre än så! Du behöver någon som kan ge dig lika mycket kärlek och omtanke som du ger ifrån dig.



Kram på dig gumman! <3

2010-05-19 @ 14:14:03
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback