Foppa tÖÖÖÖffffler e ju najs

Helo alehopa everybody! ;)

Idag har man blive ett år äldre, fast bara en dag äldra från igår, så det är ingen skillnad :P
Hämtade ut mitt nya leg idag, ser ut som en brottsling på det haha, och har skrive med STOOOOR text hahahahhahahahahhahaha  Fatta vad mupp haha
Det gamla tog dom, det skulle brännas, icke fick jag låtsas vara mig själv helle haha

Nu sitter jag här med älskling i tele, har en pan pizza i ugnen för micron har såklart gått sönder, den gick itur förut när jag tinade bullar haha skit bra! (Y)

Simone,kricka,markus och Jessica har varit här idag =)
Träffade pappa imorse och åkte och handlade mat med han :)
Och sju imorse väcktes jag av att älskling ringde och sjöng för mig :D
Börja gråta :D så jävla fint!!
Hon gör mig lycklig, min flicka för alltid <3

Gick och hämta pizzan nu i ugnen, och såklart så blev den skiten bränd haha

På lördag kommer älskling :D:D:D
Fatta vad jag längtar!

Nu ska jag äta pizzan och snacka med hjärtat :D

Älskar dig mest älskling!<3


Bye suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback