Stay another day - East 17

Heey!

Nu är det mycket på gång här hemma!
Jag är väll den som har så många bollar i lufften som går typ, ibland iaf :P
elle det känns som det i skallen på mig haha.. aja

Dagen då valet var ( en söndag ) så ringde Carina till mig, hon frågade om jag ville ta Tula.
Såklart sa jag ju ja :D
Jag var och hämtade hon igår:D
Nu ska jag testa och se hur allt går, går allt som det ska så ska jag köpa henne :D
Hon låg och värmde mig igår när jag frös, hade hon i min ena famn och Milly i andra, så mysigt!!
Detta kommer att bli skita bra, för det vet jag!

Och sötaste Albin har blivit så stor, är så stolt att va faster:D

Har ju inte skrive sen jag åkte från älskling.

Älskling följde med till tåget, vi stod där och höll om varandra hårt när mitt tåg rullade in.
Smärtan i mitt hjärta går inte att beskriva, jag vill INTE lämna dig!!
Hade klumpen av gråt, höll tillbaka allt, försökte vara stark.

Den 30 okt kommer älskling hit :D
Fan vad jag längtar!!


Kom på en sak. många pratar om avstånd, om det är långt mellan varandra och sånt.
Och många gör slut av detta, visst det kanske är jobbigt att vara utan den man älskar men varför gör man då slut som vissa gör?
Man är ju KÄR förfan, man kommer ALDRIG hitta samma kärlek som den ju om ni fatta?
Avståndet spelar noll roll om kärleken finns där,enligt mig iaf!
För är man ricktigt jävla kär så gör man inte slut för något skit avstånt! PUNKT SLUT!!!!!
Tanken göra slut för något sånt skulle ALDRIG falla mig in!
Jag älskar min Lina så jävla mycket, avståndet gör oss starkare, vi kommer klara allt tillsammans!
Hon gör mig hel och lycklig jag är såååå KÄR!!!

Nu ska jag ta och hitta på något, kanske ska man skura toan? :P hahaha

Bra go jag :D

Bye suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback