One heart - Celine dion

Heey

Är inte på blogg humör just nu men ja ... :P

Klarade att vara utan älskling i två veckor sne sprack den bubblan elle hur man ska säga.
Vill inte vara utan henne.
Fick pengar på tisdagen och tog tåget samma dag kl 18.
Skulle överraska henne med att komma på ons morgon, men jag är inge bra på sånt.
Så jag sa såklart att jag var påväg till hon, hade så jävla tråkigt på tåget!!!
Från Sundsvall till Stockholm  fick jag sitta med en fjortis kring 20 års ålderns samt en kille som var likadan som hon i samma ålder, och en gubbe med kostyn som satt och titta och dreggla på den fjortisen hela resan.
Jag fick sitta och lyssna på dom två fjorsken när dom snacka, dom överröstade min mp3....
Som tur va så klev hon av i Uppsala, han skulle till Stockholm.
Det kula var att dom inte ens kände varandra, men ja, fjorsk passar ihop.
Asså jag skulle ha spelat in dom, han rå stötte på henne, och försökte impa på henne med en massa haha.
Sååååå roligt!!
Sen påtåget från stockholm till malmö så fick jag åke med en hel vagn utlänningar typ, ingen prata typ svenska, dom kom från alla möjliga länder.
Jag satt bredvid en helskön 60+are som bodde i Lund i skåne, han va så nice haha
Och gott luktade han :O haha
Jag va fan nära på att fråga vad han hade för parfym!! hahaha
Sen när tåget börjat åka så bytte jag platts, ville inte åka baklänges, så jag fick sitta själv, satt ändå bredvid gubben, han låg och bresa heeeeela natten haha, så söt hahahahaha!!
Sov typ inget den natten iaf.
Sen när jag va i Malmö kom pirret i magen, snart skulle jag få träffa älskling :D
Satte mig på tåget till Skurup, hon skulle möta mig där 7:15 och hon skulle ta tåget till skolan 7:45.
Varje gång jag träffar henne så är det som första, samma pirr i magen och sånt.
När jag klev av tåget kom den känslan, såg hon en bit bort, vågade typ inte kolla på hon (skit fjantigt kanske ni tycker men FUCK YOU) haha..
Men när våra blickar möttes så fanns det inget annat än hon där, vi höll om varandra ett bra tag.
Känslan jag har/får är obeskrivlig, jag är såååååå kär!!
Hon åkte till skolan och ajg mötte hennes mamma och gick hem till dom :)
Snackade en stund med Mamma hennes Rose-marie, sen gick jag till kojs, somnade direkt, men sov typ två timmar bara.
Sen skulle jag möta Älskling vid tåget halv tre typ, såååå jobbigt att vänta ju...
Fan va jag låter fjorsk idag haha
Ja, nu är jag här iaf, vet inte när jag ska åka hem, men ja.... Saknar mina djur nå jävulst mkt!!!!!!
Måste säga de, ÄT INTE PIZZA I SKÅNE!!!!!!!
I lördags så va ja å älsk på pizzan, jag skulle ha en kebab rulle och hon pizza.
Vi tog med oss det hem, kan säga att min kebab va kykling, jag blev fett less, vi gick dit med den och sa att de va kyckling, och turken påstod att dom inte ens hade kyckling där, men han kunde göra en ny, DET VA KYKLING!!!!!!!! FITT BABIANRÖVHELVETE!!
Kom hem med den rullen och samma fitt sak där, aja jag sket i det och åt den vidriga rullen.
JAG ska ALDRIG mera klaga på pizzorna i s-vall!!
Va in till Malmö också, älskling köpte underkläder.
Jag köpte ett par nya nike skor, skit snygga! Kosta 800 men va rea så 300 köpte jag dom för :P
Malmö festivalen va då också, så det fanns tivoli och parisejul elle hur de stavas.
Jag älskar sånt :D men vi gick inte på det.
Lagade mat till hela familjen igår, gjorde korvstroganoff m ris, kan säga att dom tyckte om de :D
Idag ska jag laga mat igen:P ska göra köttfärssås m spagetti elle hur fan det stavas....
Hoppas det blir gott de också då :P 
Tycker om att laga mat faktist, om man har någon att laga till tycker jag om det :)

Nu ska jag umgås med rose-marie =)

Ha det gött!


Just det jag tar recepten till maten från http://middagsdags.se/
SKIT GOTT!!


Bye suckers


Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Vad roligt att du väljer dina recept därifrån! Det ska jag hälsa Petter, då blir han glad ;) Vilken resa med tåget och allt, haha!

2010-09-03 @ 21:03:51
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback